"LGD-owskie starcie w biznesowym starcie"
WAŻNE!!!
Informacja dla beneficjentów, którzy podpisali umowy na wsparcie finansowe i pomostowe
w ramach projektu pn.
”LGD – owskie wsparcie w biznesowym starcie”.
Beneficjenci, którzy otrzymali wsparcie finansowe zobowiązani są do jego prawidłowego rozliczenia zgodnie z zapisami umowy.
Poniżej zamieszczamy dokumenty niezbędne do prawidłowego rozliczenia:
- Zestawienie towarów lub usług zakupionych ze środków na rozwój przedsiębiorczości.
- Zestawienie dokumentów potwierdzających poniesione wydatki w ramach podstawowego wsparcia pomostowego.
- Oświadczenie o braku podwójnego finansowania dla VAT.
- Oświadczenie o braku podwójnego finansowania bez VAT.
- Oświadczenie o niekorzystaniu równolegle z dwóch różnych źródeł na pokrycie tych samych wydatków kwalifikowalnych – dla osób niepełnosprawnych.
- Deklaracja pochodzenia zakupionego sprzętu używanego.
Informujemy, iż wszystkie zakupione w ramach projektu maszyny i urządzenia powinny być oznaczone obowiązującymi logotypami projektu wraz z opisem, dostępnymi poniżej.
Wszystkie dokumenty finansowe potwierdzające realizację projektu (faktura, rachunek, potwierdzenie zapłaty) powinny zostać opisane w następujący sposób:
Opisu należy dokonać na odwrotnej stronie dokumentu, w przypadku braku takiej możliwości należy dołączyć dodatkową kartkę do dokumentu i potraktować je jako jeden dokument.
Informujemy, iż w dniu 5.10.2017r.(czwartek), w godz. od 9:00 do 14:00 w siedzibie LGD „Ziemia Jędrzejowska – GRYF” będą przyjmowane dokumenty dotyczące rozliczenia wsparcia w ramach projektu „LGD-owskie wsparcie w biznesowym starcie” beneficjentów podlegających w projekcie pod LGD „Region Włoszczowski”
Do rozliczenia potrzebne będą dokumenty potwierdzające poniesienie wydatku oraz potwierdzenie jego zapłaty.
admin, 2017-10-02 08:10:36 Wstecz